Dziś, punktualnie o godzinie 8:00, po kilkutygodniowej przerwie związanej z remontem ponownie otwarte zostało Biuro Obsługi Klienta przy ul. Polnej w Poznaniu. Do nowego wnętrza zaprosiliśmy dziś również mieszkańców Gorzowa Wielkopolskiego. Pierwszych Klientów witały hostessy, okolicznościowe dekoracje, zupełnie nowe wnętrze oraz drobny poczęstunek.
Enea zmienia się dla Klientów, poprawia jakość obsługi, a zmiany te to również nowe, całkowicie odmienione oblicze biur obsługi w wybranych miastach. Od dziś dla Klientów dostępne jest nowoczesne, funkcjonalne i wygodne biuro w Poznaniu przy ulicy Polnej 60 i w Gorzowie Wielkopolskim przy ulicy Walczaka 31. Duża, otwarta przestrzeń, kącik dla dzieci oraz miejsca obsługi dające komfort indywidualnej rozmowy Klienta z doradcą to tylko niektóre z udogodnień. Powiększona została również liczba stanowisk i wprowadzony system kolejkowy, który usprawnia obsługę Klientów.
Przypominamy, że w poniedziałki i w czwartki biura otwarte są od 8:00 do 17:00, natomiast w pozostałe dni od 8:00 do 16:00. W poznańskim biurze przy ul. Polnej nie można opłacać rachunków za energię elektryczną. Kasa została przeniesiona do biura przy ul. Panny Marii 2 (obok Katedry). Rachunki można opłacać również w punktach sieci Via Moje Rachunki, zlokalizowanych na terenie całego Poznania.
Enea zmienia się dla Klienta. Zobacz, jaką metamorfozę przeszło nasze poznańskie Biuro Obsługi Klienta przy ul. Polnej.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/poznanskie-biuro-obslugi-klienta-na-ul-polnej-ponownie-otwarte